UAB „Vitagra“ pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu/faksu/e-paštu, (visi duomenys pateikti skiltyje „Kontaktai“) per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento, užpildydami pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, Kaip ją pildyti informaciją rasite —>čia

Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Prekės turi būti grąžinamos adresu: Meistrų g., 12-103k, LT-02189,Vilnius

Gavęs grąžintą prekę/-es ir įvertinęs jos/-ų kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės/-ių gavimo dienos grąžina pirkėjui pinigus už prekę/-es bankiniu pavedimu, jei nesusitariama kitaip.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės/-ių.

Jei pristatyta prekė/-ės neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į UAB „Vitagrą“ nurodytais „Kontaktais“.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu sales@vitagra.lt ar kitais „Kontaktais“

Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/ arba Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu: Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, plačiau www.vvtat.lt

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu sales@vitagra.lt

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1) Prekės užsakymo numerį.
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).
3) Prekės pakuotės nuotrauką.
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.
c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Visos išlaidos susijusios su broko keitimu tenka Pardavėjui.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per per protingą terminą, bet ne vėliau kaip po 14 dienų.

Prekės garantija

Prekės garantinio aptarnavimo laikotarpis nurodytas prekės aprašyme svetainėje įėjus į konkrečios prekės vidų bei nurodytas prekės garantiniame talone, kurį klientas gauna užpildytą įsigijęs prekę. Garantinį taloną privalu saugoti visą garantinio aptarnavimo laikotarpį.
Jei prekės garantinis laikotarpis nenurodytas, galioja bendri ES aktuose ir direktyvose nurodyti terminai ir sąlygos.